Nyíltlevél

Javaslatok és panaszok helye, olyan cégeknek, kiknek nincs vagy nem elérhető az ügyfélszolgálata. Küldd el Te is az észrevételed, itt nyíltan beszélhetsz! Remélem, hogy ezzel a fórummal hozzájárulunk a szolgáltatások minőségének javításához. Megjeleníteni kívánt nyíltlevelet küldd a nyiltlevel (kukac) gmail (pont) com címre. Célom az ügyfél bosszantás csökkentése.

Linkek


Üzleti Cégtudakozó Kft - Kistérségi tudakozó

2012.12.07. 14:33 | userbarát | 2 komment

Ma kaptam egy telefonhívást egy cégtől, amiben közölték, hogy kb fél évvel ezelőtti hívásukban elfogadtam, hogy a cégemet egy céges tudakozóban megjelenítik. Ez most megtörtént, és fizessek be 40.000 Ft-ot. Én nem emlékszem ilyen szerződésre, erre azt mondták, hogy ez telefonon keresztül történt, és idézték az idevágó jogszabályt, miszerint a kimondott "IGEN" szerződéskötésnek minősül. Persze a bizonyító hangfelvételt csak fizetés után lehet kikérni. Amennyiben nem fizetek, akkor eleve elveszik az a 20.000 Ft-os kedvezmény, amit állítólagos szerződéskötéses telefonbeszélgetéskor adtak, és kénytelenek lesznek átadni behajtásra az ügyet, ahol további költségek fognak hozzáadódni, tehát kb 100.000 Ft lesz a vége. Mivel még mindig ellenálltam, ezért átkapcsoltak a behajtási csoporthoz, ahol kb. ugyanezeket elmondták. Állítólag emailben kiküldték a szerződést is, szerintük biztosan az emailrendszerem kidobja a pdf-eket tartalmazó leveleket, talán ezért nem találom, de ettől még érvényes a szerződés. Ezután elbúcsúztunk, és kis nyomozásba kezdtem:

A telefonszám, amiről hívtak: 70/388-16-53

A tudakozó szerint ez az Üzleti Cégtudakozó Kft. telefonszáma.

Felhívtam ismét, mert most már tudtam, kihez tartozik a szám, sajnos elsőre nem vették fel, de 1 percen belül visszahívtak. Íme a beszélgetés a nagyon kedves hangú telefonos kisasszonnyal:

- Jó napot, X.Y vagyok, kivel beszélek? (ez vagyok én)
- Üdvözlöm, Ön hívott? Volt egy nem fogadott hívásunk.
- Kivel beszélek, milyen cég?
- Tudakozó.
- Melyik tudakozó?
- Tudakozó.
- De melyik szolgáltató tudakozója? T-Mobile, Vodafon, Telenor?
- Ez a Kistérségi Tudakozó.
- Rendben, megmondaná a cégjegyzékszámát?
- (Na itt egy kicsit felháborodva:) Hát mi vagyok én? Tudakozó?

és lecsapta.

Ezek után gyorsan beütöttem a cég nevét az e-cegjegyzek.hu oldalon, ahol azt látom, hogy ezen a néven már többször megszűnt és többször újra lett jegyezve a cég, és a legutolsó élő bejegyzésnél is "felszámolás alatt" áll.

Elolvastam a távszerződés jogi szabályozását: a telefonon keresztül, szóban megkötött szerződést írásban meg kell erősíteni, ahol kötelező feltüntetni az elállási lehetőségeket is. Nem hiszem, hogy egy nem létező vagy elkeveredett email ennek megfelel. Emiatt úgy döntöttem, hogy nem fogom befizetni a követelésüket, amiről semmilyen ajánlott levelet nem küldtek, semmilyen számlát nem állítottak ki. A puszta fenyegetőzéstől nem ijedek meg, várom a további jogi intézkedéseket, addig is elküldöm a fogyasztóvédelme és a Gazdasági Versenyhivatal felé ezt az esetet.

Kedves Valódi Munkából Élő Cégek!

Azért írtam le az esetet, hogy ne dőljetek be ehhez hasonló átveréseknek!

uzleti_tudakozo.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://nyiltlevel.blog.hu/api/trackback/id/tr684952979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karikásostor 2013.05.11. 15:37:34

Kedves userbarát!

Velem is történt hasonló eset.
Megosztanád,hogy mi lett a történet vége az Üzleti Cégtudakozóval kapcsolatban?
Üdv.

Dudire 2013.11.05. 13:46:30

Sziasztok!

Én sajnos 8 ilyen cégről tudok.Amióta szerződést kötöttem egyel azóta folyamatosan zaklatnak és nem csak első részlet miatt , hanem második részlet miatt plusz az elkészült telefonkönyv után is kéne fizetnem több tízezer forintot.
Ezek a cégek:

Online Kereső Cégcsoport Kft ->INTERNET-TELEFONKÖNYV

Üzleti Cégtudakozó Kft. -> Üzleti Telefonkönyv

Uniós Tudakozó Kft. -> EU Telefonkönyv
-> Uniós Tudakozó
A TELEFONKÖNYV Kft -> A TELEFONKÖNY

Megyei Telefonkönyv Kft. -> Megyei Telefonkönyv

Magyar Üzleti Telefonkönyv Kft. -> Magyar Üzleti Telefonkönyv

Magyar Szakmai Telefonkönyv Kft ami igazából Tatud építőipari és Kereskedelmi Kft. -> Magyar Szakmai Telefonkönyv

Magyar Üzleti Tudakozó Kft. Ők már nincsenek nyílvántartva.

Van aki 61000.- kér van aki 85 000.- és így tovább + ha ezeket megkapta az első és második részletet akkor a telefonkönyvért kb. 43000.- kérnek.

Felháborítónak tartom ezt és ezek hivatalosan működhetnek.A kedvencem pedig az ügyvéddel való fenyegetésük.
Az egyik beszélgetés után felhívott egy ügyvéd valamelyik telefonkönyvest képviselve (persze azt nem árulta el melyiktől) és valaki mást keresett az én számomon. Hát nem érdekes, hogy pont egy ügyvédes fenyegetés után az én számomon krese az ügyvéd valaki mást? Pffff....
A Megyei Telefonkönyv Kft. pedig felhívott, hogy a kolléganővel én áprilisban megbeszéltem a holnapi napot, hogy akkor küldheti a számlát és mit ad isten a cégjegyzékben benne volt, hogy 2013.09.12-én alapultak meg. Mekkora bukó volt ez nekik.
Gondoltam nem bánjátok ha ezt én is megosztom veletek.
Üdv.
Címkék: átverés cégjegyzék Üzleti tudakozó Kistérségi tudakozó
süti beállítások módosítása